donderdag 26 juli 2012

Eindelijk BBQ opt Balkon!


Gisteren lekker gebbq-ed op het balkon ik gebruikte van die nieuwe kolen das een blok die je aan kan steken zonder aanmaakblokjes, omdat we op het balkon zitten kocht ik een kleine bbq en dacht aan een blok wel genoeg te hebben, toch het 2e blok er ook bij gedaan, de laatste stukjes vlees heb ik maar in een pan gebakken, deze blokken zouden 1.5 tot 2 uur volledige warmte afgeven helaas werken ze niet perfect! en je kan er ook maar beter wel een zak briketten naast zetten wil je lang tafelen!

Gisteren niet gehaakt, ik ben wel bezig met een lieveheersbeestje welke ik al klaar heb en alleen nog in elkaar hoef te zetten, ik had alleen niet zo'n zin om te haken gisteren.

Ik heb net het badje met water gevuld zodat de kindjes nog lekker kunnen spelen met water dan ga ik er lekker bij zitten met mijn haakwerk maar even door mijn schrift bladeren wat ik nu ga maken!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen