zondag 15 juli 2012

Hey daar was ik weer,


    Ik geloof dat ze er heel blij mee is   
Vandaag voor mijn dochtertje ook een eendje gemaakt een roze natuurlijk.



Ik twijfel of ik nog een paar eendjes ga maken, of verder ga met de vlaggetjeslijn voor het nichtje van vriendin.
Ik maakte er al eentje voor mijn dochter maar ook op verzoek van de buurvrouw voor mijn twee lieve buurmeisjes.


Het patroon hiervoor vond ik bij Karin aan de haak




Ook wil ik heel graag beginnen met de olifant voor Joey ik denk er nog even over na misschien vandaag helemaal niet gaan haken en rustig een filmpje kijken of de gemiste afleveringen van Dexter van gisteravond terug kijken......

Vandaag erg simpel misschien maar wel heel lekker Bangers Mash gegeten, dit is een Engels gerecht bangers vanwege de verse worst die in de pan knappen en mash voor de aardappelpuree,

Zoals je leest bestaat Bangers Mash dus uit verse worst met aardappelpuree maar dat niet alleen ook een uienjus hoort er natuurlijk bij.
Ik heb er lekkere sperzieboontjes bij gekookt om er toch lekkere groente bij te hebben.
Bangers mash nog zonder de sperziebonen.
Je zit er echt behoorlijk vol van! ik vindt het eigenlijk een echt wintergerecht! maar met dit weer midden in de zomer kan het ook prima ;-) .

Vanmiddag even naar de Tour de France gekeken, zit de tour niet vol met doping zit het wel vol met lekke banden.....
De een na de ander had een lekke band gereden, dan ben ik wel nieuwsgierig he zou er echt iemand boven op de berg iets van punaises of glas stukjes gestrooid hebben?
Zoekend of er al iets bekend over was vond ik dit krantenbericht in de Telegraaf, wat blijkt nou er heeft echt iemand kopspijkers gestrooid.
Waarom doet zo'n iemand dat? is dit bewust om iemand uit te schakelen? loop je dan niet het risico je eigen wielrenner hiermee te raken? We zullen het wel nooit te weten komen....

Voor nu ga ik maar genieten van de stilte hier in huis, manlief en zoon zijn aan het karpervissen, en dochtertje was zo moe dat ze al een uurtje aan het slapen is.

Tada
  T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten