zaterdag 14 juli 2012

Begin van bloggen....

Ik lees graag blogs, allerlei soorten over eten over het leven over haken et cetera , eigenlijk van alles wat mij bezig houd daar lees ik graag over.



Waarom zelf niet eens een poging wagen te gaan bloggen, maar ja waarover dan?



Over mijn leven? 

Over wat ik doe en meemaak?

Over die heerlijke taarten die ik wel eens maak?

Of het lekkere eten wat ik kook?



Laat ik maar eens beginnen met wat ik deze week gedaan heb.

Met m'n gezinnetje en mijn broertje zijn we heerlijk een midweek op vakantie geweest, op een enkel buitje na waar we geen last van hebben gehad eigenlijk prachtig weer gehad.

We waren in Houthalen Belgiƫ, op een leuk park met strand zwembad speeltuin eigenlijk is er van alles te beleven!

We hebben ons erg vermaakt met winkelen (Genk, Hasselt) bezochten we Mario Been en Dani Fernadez bij Racing Genk, (Kon Joey mooi een handtekening scoren van Onze Mario)















Hebben we gezwommen, midgetgolf gespeeld (met toch echt tweemaal papa als winnaar) mee gedaan aan de Bingo in het restaurant (waar ik een haspel voor een tuinslang won) 2 ( Waar ik dus niks aan heb dus mochten er liefhebbers zijn? voor een tientje is deze van jou!)


 Aten we smiddags bij Bakkerij vangrootloon, alwaar Joey telkens koos voor 2 pannenkoeken wat een heerlijke lunch nietwaar?

Kwamen we op de markt wel iets heel bizars tegen dit heb ik in elk geval in Nederland nog nooit gezien, Kippen Hanen Kuikens Eenden Eendenkuikens konijnen in hele kleine kooitjes hutje mutje op elkaar te koop, eendenkuikens in een smalle curverbak echt te zielig gewoon!! bestaat er geen wakkerdier.be????












Over eendjes gesproken...
In de vakantie ben ik ook begonnen met het haken van een eendje!
Hartstikke leuk ding geworden!
ik was echter mijn vulspul vergeten dus kon m vandaag pas afmaken, maar zoonlief is er blij mee, en ook dochtertje vindt 'm erg knuffelbaar!!



Nu ben ik bezig met een tweede maar dan wel een roze voor dochterlief.
Het patroon vond ik hier : Eendje haken.

Vandaag eten we patat uit de oven met hamburgers en frikandellen, niet echt bijzonder om over te schrijven.












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen