maandag 23 juli 2012

Op bezoek en eindelijk op balkon eten!

Vandaag zijn we op bezoek gegaan bij onze oude buurtjes (Joey's aanstaande) ze zijn in onze vakantie verhuisd en konden niet eerder op bezoek gaan.
Joey was heeeeeeeeel erg blij om eindelijk bij zijn vriendinnetje op bezoek te gaan en haar de naamslingers voor haar en haar zusje cadeau te geven!

Mama kon heerlijk bij kletsen en Joey lekker spelen.
En wat is hun huis toch mooi geworden!!!!

Geniet er lekker van en we komen snel weer!!!!!


Omdat het vandaag eindelijk een heeeeeeel mooie dag was besloten Joey en ik in de winkel dat we niet warm gingen eten, nou ja niet warm we aten wel maar het eten was op het vlees na koud.

Mama's speciale koude pasta!
De ingrediënten mag en kan ik helaas niet prijs geven ;-) ik kan wel een sneakpeak geven en met jullie delen dat het een heel lekkere koude gevarieerde pasta is en iedereen hier zelfs linsey! deze pastasalade heel graag eet. (wat we dan ook de rest van de week ook nog doen zoveel dat ik altijd maak XD)
ingrediëntjes

ingrediëntjes

lekker zelf eten!met een vork! grote meid!

Mijn boefjes!
Ook konden we eindelijk op het balkon eten! ons balkon heeft alleen sochtends een beetje zon dus is vaak een beetje fris, maar zo warm als het vandaag was, konden we heerlijk vertoeven op ons balkon.

Morgen schijnt het ook weer zulk mooi weer te worden! dat word lekker naar buiten smeren met de zonnebrand en spelen maar!


Ik haakte vandaag ook de naamslinger voor het nichtje van vriendin Jolanda af.
Ik hoop dat Amber en haar Mama er blij mee zullen zijn! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten