dinsdag 14 augustus 2012

Druk druk druk

Drukke dagen....

Een hoop gedaan weer de afgelopen week, weinig tijd gehad om te bloggen...

Ik heb wel eindelijk mijn sleepy Sarah af, wat een gedoe met haar hoofd zeg ik heb het meerdere malen uitgehaald maar uiteindelijk was ik dan toch tevreden en kon ik dochter blij maken met een beeebieee.



















Vorige week woensdag ook weer naar de Waarbeek zomeravond geweest, dit maal gingen een vriendje van Joey mee en onze oude buurtjes :-D hartstikke gezellig!



De Kids hebben zich weer heerlijk vermaakt Dora en Bob de bouwer gezien, in de achtbaan geweest en zo vaak ze wouden in de botsauto's.



Ondertussen omdat ik nog geen nieuw haakproject heb bedacht verder gegaan met de grannydeken, ik merk nu het wat groter wordt ik er minder zin in begin te krijgen *erg*, dus ik bedacht dat ik een rand zou gaan maken van kleine granny's in 2 kleuren, dus ik ben na de laatste toer afgemaakt te hebben begonnen met de kleine granny's als ik dat zat ben ga ik eerst de deken opmeten en er dan de benodigde toeren nog aan haken en afwerken met kleine granny's.

Hebben jullie daar ook wel eens last van als je ergens aan begint en het uiteindelijk best lang duurt, je er steeds minder zin in hebben het af te maken?


Van Angeline kreeg ik 2 crochet today per mail opgestuurd! LEUK LEUK LEUK! die ga ik eens op mijn gemak doorlezen ik denk dat ik zeker het schort ga maken wat er in staat die is echt te leuk!


Ook maakte ik vorige week hutspot maar dan naar het recept wat ik vond bij Karin aan de haak erg lekker!
Ze zijn hier niet zo kapot van hutspot maar nu schepte zelfs zoonlief voor de tweede maal op en dat zegt heel wat!
Wij eten denk ik voortaan ongestampte hutspot i.p.v. de traditionele gestampte met gekookte ui.
voor
voor


na 
na
Jammie!













4 opmerkingen:

  1. Haaaaaaa, wat leuk!
    Is echt verrassend lekker he?!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was echt heerlijk veel beter dan de gestampte met gekookte ui ;-)

      En dat zelfs mijn zoon nogmaals opschepte zegt eigenlijk al genoeg dan vondt hij het echt heel lekker, hij miept nogal met eten maar dit viel erg in de smaak :-D

      Met de manis ga ik ook maar een keer proberen.

      Bedankt voor het delen van je recept!

      Verwijderen
  2. Trouwens...
    als variant....
    neem i.p.v. scheutje balsamico eens een beetje ketjap manis....
    eet je ook je vingers bij op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook met Kejap manis smaakt het erg goed!

      En mijn zoon schepte alweer 2x op, ik geloof dat we dit elke dag moeten gaan eten haha.

      Verwijderen