dinsdag 7 augustus 2012

Uiltje

Gisteravond een uiltje gemaakt volgens het patroon van matawies
Ergens gaat er iets mis maar het uiltje is er niet minder om geworden.

Ook was ik aan het proberen een granny te maken met als basis een bloemetje voor de tas die ik wil maken met granny's.

Toen ik zwanger was van mijn dochter ben ik begonnen met haken, ik wou een dekentje maken van lapjes, helaas verloor ik even de haakzin en ben ik niet verder gegaan, toen dochter geboren was haakte ik nog wel een paar lapjes maar tot een deken is het nooit gekomen, en aangezien ik nu bezig ben met een grannydeken voor haar, heb ik het lapjesdekenidee maar in een grote doos met ooit maak ik er wel eentje gegooid.

Die lapjes lagen er dus maar te liggen en ik wist niet goed wat ik er mee zou moeten doen, nou daar wist ik gisteren wel wat op, ik besloot te proberen er een tasje/zakje van te maken, nu zat ik niet op te letten en naaide ik de flap een beetje scheef op de achterkant (daarom ook geen foto van de achterkant :p) maar zoon vind m leuk en besloot dat hij hem wou hebben om zijn *aaphond erin te stoppen *zijn knuffel




De uitleg voor hoe ik het tasje maakte en de granny met bloem staat op de pagina patronen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen