dinsdag 28 augustus 2012

weinig gehaakt.

Veel heb ik niet meer gehaakt de afgelopen week, ik kwam er amper aan toe met al die drukte hier in huis.

De vakantie weer voorbij, dus werd het tijd voor groep 4!

wat worden ze toch snel groot!

Mijn zoon werd 7 dus vierde hij feest, en gek op Spongebob als hij is bakte ik natuurlijk een spongebobtaart, Ik heb twee vierkante bodems gebakken de op elkaar gelegd met er tussen botercreme met   bokkenpootjes, ik bekleedde de taart als spongebob met fondant, maar het was warm echt zo ongelofelijk warm, mijn fondant scheurde spongebob had het ook warm hij begon er van te zweten en zijn broek zakte af, Na een nachtje afkoelen in de koelkast kon ik gelukkig spongebob redden zodat hij zich niet hoefde te schamen voor zijn afgezakte broek, Joey was erg blij toen hij zijn taart zag dat had hij nooit verwacht.












Hij is enorm verwend en kreeg naast erg mooi playmobil, van persie voetbalschoenen en nog veel meer ook nog eens een DSI XL van mijn oom cadeau ik denk, nee dat weet ik wel zeker dat Joey zijn dag niet meer stuk kon!

Daar hoorde trakteren op school natuurlijk ook bij, ik maakte kettingen met een sleutel en nibbitchippies



Hij vierde ook zijn kinderfeestje, een olympische spelen feest moest het worden, dus gymzaal gehuurd uitnodigingen gemaakt, de spelletjes bedacht, en medailles gemaakt welke de kinderen zelf mochten schilderen.

Hier haakte ik wel een ketting van losse voor elke medailles zodat deze ook om de nek gehangen kon worden.


Hij begon weer met trainen en wedstrijden, want ook de zomerstop is weer voorbij.




    en had zijn eerste zwemles!








Dochter durfde eindelijk ook buiten weer onze vinger los te laten en loopt nu overal naar toe. (ze durfde niet meer omdat ze gevallen was)


Mijn moeder haakte/naaide na 8 jaar ook eindelijk Joey's zijn sprei af, hij is er blij mee!


Ik zelf won bij Productveilingen een ipod nano
 Haakte een paar randjes om de grannydeken,
 maakte nog zo'n zelfde vierkant maar dan precies de kleuren andersom,
 ....


En toen kreeg ik het in mijn hoofd dat de slaapkamers verbouwd moesten worden en sja toen bleef er helemaal geen tijd meer over.
Maar gelukkig ben ik bijna klaar en kan ik bijna weer gaan haken!





2 opmerkingen:

  1. Whow, dat is echt een super taart zeg. Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks!!

      We konden er na de verjaardag nog van eten zoveel bleef er over omdat de taart zo groot was hihi.

      Verwijderen