zondag 30 september 2012

5 Things on Sunday


5 series waar ik graag naar kijk.


1. Zone stad.
Echt een geweldige serie ik ben er behoorlijk van aan het balen dat we nog heel lang moeten wachten op het nieuwe seizoen.



2. Flikken.
Zowel die van Gent als die van Maastricht.


3. Vermist.
Ook een erg goede serie en in Vlaanderen is de serie net weer begonnen dus hopelijk snel op dvd!

4. Code 37.
Code 37 is een serie welke wij op dit moment aan het kijken zijn, het gaat over de sectie zeden code 37 is politietaal voor zedenzaken.

 5. Dexter.
Wat een geweldige vent is dat en nee ik vindt hem niet geweldig in de zin van wat een lekkere vent, nee ik vindt de serie en zijn rol gewoon erg goed, een agent die de slechteriken op zijn eigen manier straft.
en stiekem is hij echt niet onaangenaam om te zien.


Zo als je kunt zien ben ik gek op alle series met politie of politiezaken, heb ik dan toch mijn roeping gemist??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten