donderdag 6 september 2012

Crochet me kalender

Misschien ken je m al misschien nog niet, er is een kalander met super leuke haakwerken als plaatje zo downloade ik vorige maand Frankie the lobster, en nu pixel the puppy so cute!

Elke eerste week van de maand is het haakwerkje op het plaatje van die maand te downloaden.

Op deze site is de kalender te vinden en ook het patroon te downloaden

Nu zorgen dat ik in December niet vergeet dat ik het uberschattige polar lucibear kan downloaden want die is echt ubercute!

Ik heb helaas de maanden voor augustus niet geweten dat deze mogelijkheid er was en dus een paar hele leuke patroontjes gemist, heb jij die leuke giraf  de muis of de vis als patroon en wil je hem delen met mij? stuur mij dan een mailtje ;-) bij voorbaat DANK!

Ook kwam ik via facebook achter het bestaan van deze blog, ook zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

Nu ga ik de schoenen weer aandoen en zoonlief ophalen van school, om vervolgens die lekkere hutspot waar ik al eerder over schreef te maken  Joey mocht kiezen en zei zonder twijfel dat hij dit wou gaan eten, dat laat ik mij geen twee keer zeggen aangezien hij niet alles (waar aardappels bij horen) met zoveel smaak eet als dit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten