maandag 3 september 2012

De deken

Mijn deken voor dochter is nog niet af, of ik haakte alvast een groene granny als begin voor de volgende deken........

Gaat de deken nog wel afkomen begin in me af te vragen al hakende met een groene draad in mijn hand, had ik niet beter verder kunnen gaan met de gekleurde??


Aldaar geschiede en begon ik vol goede moed aan het volgende vierkant van 21 toeren.

Al 7 gedaan nog 14 te gaan.
Ahum, pakte ik gisteravond een bol roze wol en bedacht dat ik misschien ook wel in een toer zonder afhechten nieuwe draad pakken enzovoorts een granny kon maken en daar ging ik weer, ik begin me nu echt serieus af te vragen wanneer ik van plan ben die deken af te hebben want in dit tempo gaat er niet veel meer gebeuren :-s


1 opmerking:

  1. Hey wat leuk zeg! Ik ga van de winter als de kids me een beetje mn gang laten gaan ook weer aan het haken :D Jullie ook beterschap daar!
    Groetjes Famke

    BeantwoordenVerwijderen