zaterdag 15 september 2012

Deze week in beeld.

Deze week bezochten wij Slagharen, mochten we weer gaan stemmen en had de F2 een uitwedstrijd in Deventer op woensdagavond.

Begon ik aan het oranje katje (die ik nog niet af heb gemaakt)
Aten we *schaam* onze eerste pepernoten tijdens Sjakie en de Chocolade fabriek.
En at ik samen met Joey 2 zakken spruitjes!

Maakte mijn wasmachine overuren, deed ik de wekelijkse boodschappen, en beloonde mijzelf met een uitbreiding op mijn haaknaalden collectie.

Had Joey zijn 4e zwemles en ging hij zonder twijfel koppie onder *TROTSE MAMA HIER*



Begon ik met het haken van een mandje voor mijn bollen wol, die overigens wel af lijkt maar nog niet af is.
Ik gebruikte hiervoor de Olga wol van de zeeman en wou zo graag nog een paar roze bollen erbij helaas hadden ze deze niet meer en maakte ik van 3 bollen nigar zelf een grote bol.

Vanochtend helaas weer een verloren wedstrijd met de F2 en daarna op naar Kleve (Duitsland)
In de galeria een bolletje Bravo color meegenomen, en bij de Whoolmark 2 bollen a 100gram voor maar 1 euro en een map en insteekhoezen voor mijn patronen!

Nu op dit moment speelt Feijenoord tegen Pec Zwolle de promovendus van de eerste divisie voormalig Fc Zwolle en staan we met 1-0 voor, komt onze voetbaldag dan misschien toch nog een beetje goed?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen