donderdag 20 september 2012

Handige tips op Donderdag



kriebelende wollentrui? Wie kent het niet.

Leg het een nachtje in de vriezer en de kriebel is er uit!

Ook voor sjaals en mutsen die kriebelen!



Heeft je kind onverhoopt een keer in bed geplast geen nood!

Strooi wat wasmiddel of talkpoeder over de plek even in laten trekken en dan met de stofzuiger wegzuigen.


Ik heb er een hele verzameling van boodschappentasjes.

Je kunt ze hergebruiken als afvalzak.

En je schijnt er zelfs mee te kunnen haken!

zie de blog van Netty om hier meer over te lezen.

Beter is het om zelf een boodschappen tas mee te nemen scheelt ook weer voor het milieu.



4 opmerkingen:

  1. Hallo! Kwam via de mamablogs bij je terecht. Geweldige tegelspreuk heb je op je blog! Ik liet meteen mijn blik door de kamer gaan over al mijn ideeën die her en der hoopjes met rommel achterlaten!
    Veel succes met je blog!
    Groet,
    Mariël.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah wat goed! Ik heb een heel mooie, maar kriebelende sjaal! Ga ik proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tamara dat is zuper handig deze tip van kriebelende truien en sjaals. Ga ik ook uitproberen.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoe groter het ding wat kriebelt dan moet je het wel iets langer laten hoor ;-)dus een grote dikke trui beter iets langer dan een sjaal of muts bijv

    BeantwoordenVerwijderen