vrijdag 28 september 2012

Herfst!

Het is herfst zowel buiten als hierbinnen ik ben aan het herfsthaken geslagen.

Ik had een heel leuk idee gekregen om met deze herfst dingen te gaan doen, en toen ging ik ook nog mee doen aan een herfstswap (mijn allereerste swap) en toen was het idee helemaal rond, ik ga twee dezelfde herfst dingen maken een voor hier in huis en een voor mijn swappartner.

Hier alvast een kleine impressie van wat ik al gehaakt heb de afgelopen dagen het eindresultaat gaat nog volgen aangezien ik het nog in elkaar moet zetten, en nog niet alles gehaakt heb.

Woensdag plaatste ik een foto van bloemen uit schoonvader zijn tuin, ze stonden er nog zo mooi bij, ik denk dat het herfstweer ze nu wel heeft doen laten uitvallen met al die wind.

Hier nog een paar plaatjes.


Het patroon voor de oranje pompoen vindt je bij happyinred.
De herfstbladeren via Clubs.nl .
Het eikeltje frutselde ik zelf in elkaar heel makkelijk.
En de gele kalebas maakte ik ongeveer het zelfde als de oranje pompoen maar haakte door tot aan het steeltje.

De bladeren gaan nog niet perfect en had dinsdagavond pas eindelijk een perfecte, maar ja niet alle blaadjes in de bomen zijn ook perfect dus ook niet perfecte horen erbij!


1 opmerking:

  1. Wat een leuke Herfst-projecten! Ziet er supergaaf uit. Bedankt dat je meedeed met Link Your Stuff!
    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen