vrijdag 7 september 2012

Leuke boekjes voor weinig!

Gisteren op school vertelde de moeder van een klasgenootje (die overigens erg mooie taarten en cupcakes bakt) van zoonlief dat ze twee boekjes met haakpatronen had gekocht bij de kruidvat voor maar ja val niet van je stoel 3.00 Euro per stuk!

Hebben! dacht ik toen bleek dat ik die boekjes nog niet had maar wel heel graag wou en in de ochtend er mee in mijn hand had gestaan maar terug had gezet, omdat deze 9.95 koste en ik daar liever wol voor kocht.

2 boekjes dus voor 5.98 das toch geen geld!


Dus sprong ik op mijn fiets ja ik hoor de mensen die mij goed kennen al schrikken ja ik was echt op de fiets! en ben met dochterlief naar de andere kant van Apeldoorn gefietst voor die boekjes.
Daar aangekomen zoeken en niet kunnen vinden, met een beetje hulp vond de medewerkster de verstopte boekjes en kon ik na het afrekenen snel naar huis gaan want nu ik de boekjes had wou ik natuurlijk ook zo snel mogelijk een leuk hondje of katje gaan haken.

Waar is mijn auto als je m nodig hebt...... oh ja ik was op de fiets das waar ook, (zo raar als je bijna nooit fietst en je dan op de fiets bent en buiten komt en naar je auto wilt lopen) Dochter op de fiets en snel naar huis.

Thuis boekjes doorgebladerd en mijn oog viel op twee hele schattige katjes een grijze en een witte, dat werd dus het doel een katje en wel de grijze.

Toen de kinderen op bed lagen haaknaald 2.5 opgezocht en een bol grijs erbij gepakt.











Vol goede moed en zin begonnen en de kop en het lijf waren zo gehaakt, toen de snuit er ook meteen maar op gehaakt, en gelijk was ik al niet tevreden, hij lijkt niet ik heb mijn vaste anders gehaakt, te weinig opgevuld de vorm is in elk geval niet naar mijn zin.

Wel haakte ik nog de oren en ook nog een pootje.









Maar ik begin wel overnieuw, jammer van de wol maar het is niet anders, als je niet tevreden bent en iets lijkt niet dan is het gewoon niet anders.

Morgen hopelijk een update met een mooi katje!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen