dinsdag 4 september 2012

nieuwe bollen....

Alsof ik nog niet genoeg heb....

Ik kon deze leuke gekleurde bollen niet laten liggen.



En een Roze bolletje Kim ook maar mee genomen, wat ik er mee kan maken?? geen idee het zou me ook een worst wezen ik moest en zou die bol hebben....








Eigenlijk moet ik de zeeman gewoon vermijden ik kom altijd thuis met minstens 2 bollen.*schaam*




Maar het kost ook amper iets en het ligt er zo aantrekkelijk te lonken neem mij mee schreeuwt het gewoon....











Ik vertelde in mijn vorige blog al dat ik bezig was met mijn granny deken en steeds weer met iets anders begon gisteren haakte ik deze granny, niet geschikt voor de deken maar als ik er nou eens meer maak in dezelfde kleuren wel voor een tas!

Dit is wel voor mijn deken althans dat was de bedoeling, echter zijn de andere twee vlakken die ik maakte zo kleurrijk dat ik eigenlijk vind dat de volgende ook zo kleurrijk moeten zijn....



Ik denk er nog maar eens over en wie weet haal ik het ook wel weer uit, vanavond in elk geval doorgaan met de deken en niks anders haken dan de deken!



Ja echt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen