zaterdag 8 september 2012

Over lelijke katten gesproken....

Hmmm ik heb m gisteravond nog af zitten maken en weer ben ik niet tevreden, hij lijkt niet en bovenal hij ziet er niet uit :-( wat baal ik daarvan zeg.

Joey vindt m wel mooi en wou m meteen wel hebben, maar ik baal als een stekker!
Weer dat mondje helemaal scheef er op en zo zijn er nog meer punten waar ik over kan klagen!

Maar kijk maar even en oordeel zelf......





Voorlopig begin ik maar niet opnieuw voor ik me weer frustreer, ik ben nu bezig met een applicatie uit het boekje, van twee hondjes, deze kan ik dan op een tasje naaien voor dochter, want die houdt van tassen en is helemaal weg van hondjes.
En so far so good deze gaat gewoon wel perfect!!


Het zijn ook de open Monumentendagen, wij zijn naar de Willem 3 kazerne geweest van de marechaussee hier in Apeldoorn.
Het mooiste vond ik toch echt de muziek.




Morgen gaan we naar Randy en Rosie genieten van alle pret en het mooie weer.



Doei Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen