maandag 10 september 2012

Productief weekend.




 Ik haakte een applicatie voor op een tasje voor mijn dochter die helemaal gek is van hondjes.

Ik maakte m niet hetzelfde zoals in het boek, de mijne is zoals je ziet met maar 1 hondje en zonder de bloementjes.







Voor het randje om de cirkel leerde ik uit het boekje, dat je 3 losse haakt en die in de volgende steek eerst vast zet met een vaste en dan met een halve vaste, en dan in de volgende 3 steken een vaste maakte en weer opnieuw begint, ik haakte nog nooit afwerk randjes dus ik heb meteen weer iets geleerd, wat ik daarna ook meteen kon gebruiken.






 Voor een mandje!

Ik had al mijn haaknaalden stopnaalden en andere freubeldingentjes in een papieren zakje van de handwerkkraam op de markt.

Nu begon die al langzaam een beetje te scheuren en aangezien ik nog geen naaimachine heb en het er voorlopig dus toch niet van komt om een leuk mapje wat ik ergens zag te maken, besloot ik een mandje te haken.


 Zoals je ziet past voorlopig alles er nog wel in, en staat die nu binnen handbereik naast de bank.


Ik haakte ook weer een randje aan de granny voor de deken.
Nu ik er zo naar zit te kijken krijg ik wel zin om de deken zo snel mogelijk af te maken, zodat dochter er straks ook echt wat aan heeft als het kouder begint te worden.













En gisteren zijn we naar Slagharen geweest.
Waar we helemaal gek werden van al die wespen en het ontzettend druk was, zodat je overal minstens tien minuten als het niet langer was moest wachten, maar we hebben plezier gehad en daar gaat het immers om.








We hebben de Randy en Rosie show gekeken pony gereden en zelfs de 4d show gezien, en dat na al die keren dat we er al geweest waren voor het eerst.
Het is altijd zo ontzettend druk bij deze dingen dat je niet eens de moeite neemt om in de rij te gaan staan, ditmaal hebben we dat dan toch maar gedaan.
Nu is de nieuwe week weer begonnen en is het weer tijd om naar school te gaan, te beginnen aan de was en het huis te poetsen.


Doei Doei


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen