zondag 7 oktober 2012

#5 things on Sunday

Vandaag mijn 5

Dingen waar ik niet zonder zou kunnen en ook wel een beetje luxe zijn.


Met stipt op 1 : Mijn auto!

De heilige koe ja dat is mijn favoriete luxe ding, niet door de regen fietsen of lopen, niet met het openbaar vervoer hoeven heerlijk!
Ik rijdt een Opel Astra een blauwe.

2 Mijn mobiele telefoon.

Mijn smartphone, met alle leuke handige apps ja ik zou niet zonder kunnen.
Ik heb een xperia x10 mini pro van Sony

3 Merk producten.
Ketchup van Heinz
Coca Cola
Lays
Zwitsal
Pampers
Allemaal net even beter van smaak en kwaliteit dan die van het huismerk, ja das eigenlijk wel luxe als je het prijsverschil toch ziet.

4 Digitale Televisie.
Weet ik veel hoeveel zenders tot mijn beschikking er is altijd wel ergens iets op wat leuk is om te kijken, we hebben net 5 dagen vanwege een kapotte mediabox zonder gezeten en moesten tv kijken via de gewone kabel nou nee dan mis ik toch echt wel al die extra zenders!

5 Elektrische tandenborstel.
Wat een fijn ding heb ik, er zitten allemaal verschillende standen op en hij schakelt vanzelf uit wanneer je lang genoeg gepoetst hebt, en hij trilt iets harder wanneer je het andere deel van je gebit moet poetsen zodat je overal even lang poetst.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen