zondag 14 oktober 2012

#5 things on sunday

Vandaag mijn 5

Favoriete klusjes


1 Koken.
Ik hou van eten en van lekker koken vooral uitgebreid met veel verschillende keuzes.

2 Boodschappen doen.
Ach ja favoriet maar zonder kan ik ook niet en uiteindelijk vindt ik het ook wel heel erg fijn dat ik zelf alles gepakt hebt enzo.....

3 Dweilen.
Van dweilen wordt ik vrolijk, de vloer is weer schoon en glimt het ruikt zo lekker in huis, ja dweilen daar houd ik wel van!

4 Shoppen.
En dan vooral het shoppen om mijn huis op te fleuren kleertjes voor de kinderen te kopen.

5 Auto wassen.
Niks is mooier dan een frisse glimmende auto, ik zie er altijd tegenop maar als het eenmaal gedaan is, SHINE!!!


1 opmerking:

  1. Leuk. Neem ook een kijkje op mijn blog en volg me via bloglovin
    Http://essthervdheuvel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen