zondag 28 oktober 2012

#5 things on sunday

Mijn 5 favoriete sporten.

1. Voetbal, alles is hier voetbal, er gaat geen dag voorbij zonder voetbal.
Ik ben een die hard Feijenoord supporter, maar ook elftalleider van het team van mijn zoontje (waar papa overigens trainer is van het team)

Ik heb zelf ook een blauwe maandag gevoetbald maar mijn meniscus besloot dat voetbal niet aan mij besteedt is.



2. Volleybal, in mijn basisschool jaren heb ik altijd mee gedaan met school volleybal, hartstikke leuke sport! 
Het laatste jaar helaas ook moeten afhaken vanwege een hele dikke knie die vervelende meniscus ook!

3. Tennis, Tennis is ook een van mijn favoriete sporten zowel om te kijken als om zelf te doen, ik moet overigens weer eens wat vaker een balletje proberen te slaan, mijn racket ligt te verstoffen!

Tennis!
4. Schaatsen, en dan vooral om zelf te schaatsen, het leukste is om op natuurijs te schaatsen maar kunstijsbaan de scheg leent zich ook prima om te schaatsen, dit doen we dan ook graag!

5. Na de top 4 ben ik toch aan het denken wat vindt ik nog meer leuke sporten om te doen, en kan me eigenlijk maar moeilijk iets bedenken, Zwemmen is leuk maar ik hou er niet van, paardrijden is leuk maar niet iets wat ik nog graag doe nadat ik van mijn verzorgpony af gekieperd ben, ik heb een hekel aan fietsen dus ook aan sportfietsen, Zumba Yoga en bodybalance vind ik leuk maar doe ik niet meer, sinds ik fibromyalgie heb moet ik sowieso al kalm aan doen met sporten, dus ik houdt het maar op 4 favoriete sporten, soms heb je er gewoon niet meer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen