donderdag 4 oktober 2012

Aanvallen!!!!!

Voor mijn zoon heb ik wat riddertjes gemaakt en een ninja, ik ben van plan er nog veel meer te gaan maken.
Ik heb van Joey's school van zijn oude kleuterjuf een aantal kurken gekregen, en zo kon ik beginnen.
Joey vindt ze helemaal leuk!





Mijn wasmachine begon een beetje rare luchtjes af te geven!
En dat moeten we niet hebben!

Mijn handige tip voor deze donderdag is :

Hoe help ik mijn wasmachine van die vieze luchtjes af.

1. Soda in de wasmachine en laten draaien op 90 graden.
2. Het wasmiddel/verzachterbakje schoonmaken en als je die er dan toch uit hebt haal ook even een sponsje door de ruimte waar het bakje zit.
3.Maak het rubber schoon
4.Het filter meestal onderaan je wasmachine even leeghalen.


Mijn wasmachine ruikt in elk geval weer lekker fris!!!


6 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt hartstikke leuk! Wat een goed idee! Die oogjes van de ninja.... zo treffend!
    Heb je hier een patroontje of zo van???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb ik voor je. ik zou m vanavond even plaatsen

      Verwijderen
    2. http://at-thekitchen.blogspot.nl/1986/10/patroon-riddertjes-en-ninjas.html

      Verwijderen
  2. Ahum, als ik het kopieer en plak dan kom ik er niet... jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nicole,

      als je bij patronen klikt bovenaan dan staat hij er ook tussen en zou die ook naar het patroon moeten gaan ;-)

      Verwijderen