zondag 18 november 2012

#5 things on sunday

Vijf dingen die ik niet zou willen opgeven.


1. Telefoon, ik kan niet zonder dat ding.









2. Internet, zonder internet ik wil niet eens weten hoe dat is ik vindt het al erg genoeg dat als je op vakantie bent je maar af en toe wifi hebt, nee helemaal zonder internet zou ik niet kunnen.

3. Haken, ik ben gewoon ja ik geef het toe : VERSLAAFD aan het HAKEN!












4. Auto, mijn auto, wat is het leven toch gemakkelijk geworden sinds ik mijn rijbewijs heb overal naar toe kunnen gaan(mits je genoeg tankt natuurlijk) heerlijk.














5.Mijn hele leven, het is misschien geen ding, maar mijn leven zou ik niet willen opgeven, mijn lieve vriend mijn fantastische kindjes, vrienden en vriendinnen nee dat is het allerbelangrijkste voor mij en zou ik nooit op kunnen en willen geven!

2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij ook wel heerlijk, een auto en rijbewijs. Maar ik ben zo enorm bang voor de verantwoording die je dan draagt. Die snelheid waarmee zo'n loodzwaar ding zich voortbeweegt. Het weerhoud mij ervan mijn rijbewijs te willen halen...

    ;)

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan mij er helemaal in vinden :) Gsm, laptop (incl internet), auto, mijn gezin ik kan ook echt niet zonder ze.

    BeantwoordenVerwijderen