vrijdag 23 november 2012

PIF

Oftewel


Bij Fie  behoorde ik tot de eerste vijf reactiegevers op haar pay it forward.

In het kort even wat het initiatief inhoud.

Bij dit initiatief gaat het erom dat je in de loop van 2012 een handgemaakte verrassing krijgt van iemand en dat jij op jouw beurt weer een handgemaakt kadootje doorgeeft aan weer 5 anderen. Het hoeft niet groots, ingewikkelds of duurs te zijn, het gaat juist om de aandacht en liefde waarmee iets gemaakt is en gegeven wordt aan een ander.


Hoe werkt het? 
5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, worden tussen nu en 31 januari) door mij verrast met een door mij handgemaakte verassing.
Uit blijheid geef jij weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt of verzamelt.

Nu heb ik natuurlijk nog niet zoveel volgers dus wil ik de regels iets aanpassen voor deze PIF, de eerste 3 zijn gegarandeerd de andere 2 kiest mijn zoontje uit een ''hoge hoed''  met briefjes. 
Dus zegt het voort zeg het voort.

Voorwaarde om mee te doen is uiteraard wel om volger te zijn van mijn blog.
En dat je de PIF voortzet via je eigen blog en dus ook 5 anderen blij maakt!

Vertel mij in je reactie wat je lievelingskleuren zijn, waar je van houdt en waar je echt niet van houdt.






11 opmerkingen:

  1. Ik ben misschien een beetje simpel want ik snap het principe wel maar de daadwerkelijke uitvoering ervan niet helemaal. Toch lijkt het me wel leuk om hier aan mee te doen!
    Wat moet ik ervoor doen???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nicole jij bent nr1!

      Als je mij doorgeeft van welke kleuren je houdt wat je mooi/leuk vindt en absoluut niet waar je van houdt, dan ga ik proberen een passend kadotje te maken voor jou.

      Als je dan ook nog eens in een prive bericht (contact) mij jou adres stuurt, ontvang je tussen nu en 31 januari een kadotje van mij.

      De bedoeling is dat jij een PIF blogbericht maakt en het zelfde doet voor 5 anderen.
      Op het blog van Fie kun je ook lezen hoe het werkt maar lijkt aardig op de mijne ik heb alleen het iets aangepast, als je mijn blogbericht deelt onder anderen hoop ik daarmee nieuwe volgers te krijgen ;-)

      Verwijderen
    2. ik bedoel natuurlijk waar je van houdt en absoluut niet van houd ;-)

      Verwijderen
  2. Okee, ik begin het te begrijpen. Ik ga dus op mijn blog ook zoiets zetten en dan ga ik van jou een cadeautje krijgen en ik stuur weer naar 5 anderen een cadeautje.
    Wat betekent trouwens nrl??????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal het vanavond doen, ik ben nu op mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes, mag ik me ook in de lijst laten opnemen?!? Zou ik wel leuk vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker Sofie!

      Jij bent Nr2 :-D je weet hoe het werkt he :P Zelfde verhaal kleuren leuk/niet leuk.... ;-)

      Verwijderen
  5. Dank je wel!

    Jullie ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen