vrijdag 16 november 2012

Stomme broek ook

Ik schreef laatst toch over die broek met rare wasvoorschriften.
Nou ik mocht van c&a de broek gewoon wassen en zo deed ik dat vanavond geheel voorzichtig dat wel, op handwas stand, binnenstebuiten en toen was de machine klaar ik haalde de broek er uit en trof de broek aan zoals op de foto's te zien :-(

Helemaal kapot op de naad en daar waar plooitjes zitten op de foto minder goed te zien misschien z'n de draadjes van de plooitjes los gelaten :-(

Ik kan wel janken ik vond de broek zo mooi en staat dochter ook zo schattig helemaal naar de #**#* pff.


Ben ook begonnen aan petit four #7 en kijk ondertussen go ahead eagles - Agovv waar m'n zoon in de line up mee het veld op mocht lopen het staat 2-2 spannend hoor.







5 opmerkingen:

  1. Hee wat jammer van die leuke broek. Ik zou morgen wel even het verhaal vertellen bij de C&A hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had m wel online besteld dus heb een mail gestuurd gelukkig binnen het zicht termijn nog, maar in de winkel hadden ze gezegd dat ook bij de online ze daarover niet moeilijk zouden moeten doen en ze die broek gewoon terug zouden nemen, hopelijk is dat ook zo!

      Nu gauw de blog aanpassen op de pc, want op de telefoon via de app van blogger komt er geen regel tussen :s

      Verwijderen
  2. Ik heb je genomineerd voor een Liebster Award!
    Kijk snel op Mama Krieltje en doe mee!

    http://krieltje82.blogspot.nl/2012/11/liebster-award-en-de-genomineerden-zijn.html

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat balen van die broek zeg, zou toch niet mogen.

    BeantwoordenVerwijderen