maandag 10 december 2012

#10 mandarijn petit four

Ik heb nummer 10 af!

Alweer zo'n super lief klein gebakje ik krijg altijd trek in lekkere taartjes of koekjes als ik ze aan het haken ben.

Op de foto lijken de blaadjes blauw dat zijn ze niet hoor ze zijn toch echt groen;-)
Ik maak m'n foto's met m'n telefoon en dan ook nog eens in het donker ;-)










Ik ben vrijdag begonnen en heb steeds een beetje gehaakd, vanavond de slagroom en de randjes er aan, ik heb zo'n vervelende kramp in m'n hand en pols en heel koude handen dat het me niet lukte om het in een keer te doen, waar ik natuurlijk behoorlijk van baal!!

Ik heb vorige week maar gemaild met de reumaconsulente  misschien heeft ze nog ideeën voor mij of wellicht een medicijn al denk ik dat ik van dat laatste alleen maar kan dromen ;-)
Ach en dan duurde het maar iets langer dan anders, minder eigenwijs en minder streng zijn voor mezelf en ook nog accepteren dat het niet altijd zo gaat als dat ik gewend ben/was of verwacht van mezelf dat zou een stuk helpen voor m'n humeur :$


Morgen het kerstboompje van sasha maar eens over pennen en op zoek naar borduurgaren want dat heb ik niet.



Voor nu welterusten!

2 opmerkingen:

  1. Rustig aan maar, Tamara! Ik heb een beknelde zenuw in mijn schouder waardoor ik ook minder kan dan dat ik zou willen. Het is nu éénmaal zo. Maar.... de PIF envelop is naar je onderweg! Niet iets voor kerst, zoals ik van plan was. De rest vertel ik niet! Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Jammer dat de brievenbus ook beneden is anders ging ik er voor zitten wachten tot ik onze postbode op z'n bakfiets aan zie komen!

    BeantwoordenVerwijderen