dinsdag 11 december 2012

Mijn ontvangen PIF van Nicole

Van Nicole dus!

Een mooie versierd pakketje lag er in mijn brievenbus.




Ik kon niet wachten om het te openen!



Een lief kaartje....

2 kerstbal-labels.....


Een zakje geluk!!
En lieve Nicole die kan ik zeer goed gebruiken een beetje geluk!


Een superschattig hartje met daarin een heerlijk lavendel luchtje!


Wasknijpers versierd met muzieknoten en een knoop daar kan ik onze kerstkaartjes aan op gaan hangen ik vindt ze echt ontzettend mooi gemaakt!

Vertel eens hoe doe je dat?


En ook nog een bloemenslinger ook al zo mooi gemaakt!
Als je goed kijkt zie je dat er achter het bloemetje ook nog blaadjes zitten!



En nog een plaatje van het geheel!


WOW NICOLE wat heb jij mij verwend!!!!!!!

Heel heel erg bedankt!
Zo lief!


Ik kan verklappen dat ook ik bezig ben aan mijn pif kadotjes!
Maar meer verklap ik niet hoor :P

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan meid! Lekker van genieten. Je kunt die knijpers ook aan de bloemenslinger doen en dan je kaarten eraan en ophangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vindt het echt zo lief wat je mij allemaal gestuurd hebt!!

      De slinger gaat vanochtend aan onze spiegel komen te hangen dan kan het eerste kaartje er meteen aan komen hangen :-D

      Verwijderen