dinsdag 11 december 2012

PIF

Ik deed mee aan de PIF van Nicole, en toen ik zojuist verkleumd thuis kwam van de keeperstraining van zoonlief (wat overigens erg leuk was om ook eens te zien, mama was namelijk nog nooit bij de keeperstraining wezen kijken, gewoonweg omdat het dan altijd wel handig is als mama thuis is en eten kan koken zodat dat klaar staat als de heren thuis komen) Vond ik een hele mooie enveloppe!





Maar vandaag kookte mama al om half 3 zodat we meteen uit school konden gaan eten.
Het naar huis keren was echter nogal een survival, ik vertelde vrijdag toch over mijn auto die er geen zin meer in had in de kou en al die sneeuw?!

Nou toen manlief en zwager deze dmv een startkabel gestart hadden en weer naar huis hadden gebracht deed die het weer zondag heb ik ermee gereden, gisteren wel 4x heen en weer van huis naar school en terug en vandaag ook drie keer, niks aan de hand Mama blij en dacht zelfs dat het misschien wel een ander probleempje was omdat de auto het immers gewoon deed al een paar dagen.....

Papa reedt met ons mee en ging met dochterlief bij zwager op de koffie, echter toen papa weer kwam na de training had hij niet zo'n leuke mededeling, hij was nog maar net bij AGOVV gekomen maar naar huis ging niet meer lukken zonder een stroom injectie....

Zwager weer gebeld kabels erop starten en op naar huis...
Toch niet...

Weer gestopt weer een injectie en gaan met die banaan, zwager woont op de route die was alweer naar huis, zwakte de dashboard verlichting weer....

Zwager gebeld hij zou voor ons gaan rijden dan viel mijn stadlicht niet zo op.

We waren bijna thuis het laatste stoplicht en yes hij sprong op groen heel iets afremmen voor de optrekkende auto's ja ja we gaan het halen....


Toch niet het laatste beetje stroom zoog die weg uit de accu met een beetje gestotter en toen plots
deed ie het helemaal niet meer dus heeft zwager ons het laatste stukje maar gesleept.
Wat een avond zeg een flinke domper!

Tot ik in de brievenbus keek!!!!!!!!

Maar nu heb ik al weer zoveel geschreven dat eigenlijk heel mijn ontvangen PIF in het niet gaat vallen en dat wil ik niet!

Dus ga ik maar opnieuw beginnen aan een nieuw blogje helemaal gewijd aan mijn ontvangen PIF!



2 opmerkingen:

  1. Och jee, dus toch een andere auto vrees ik? Tsja, dat komt nooit uit maar nu met deze kou helemaal niet! Hoop dat de auto óf gemaakt kan worden, óf dat jullie een goeie andere kunnen kopen.
    Wat lieffff dat je de pif in een nieuw berichtje hebt vermeld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee geen andere auto :-( ik hou van mijn autotje met zijn grote kont past precies bij mij hahaha XD

      De accu was leeg en blijkbaar vondt hij het van het weekend en maandag en dinsdag wel fijn dat het niet zo koud meer was, alleen werd het gisteravond wel erg koud dus is die weer leeg gegaan :-( ik moet een nieuwe accu gaan kopen ;-)

      Verwijderen