zondag 20 januari 2013

#988 #doelen behaald.

Een aantal doelen behaald.

Ga bij je tante sofia op visite. 

Vandaag bezocht ik mijn tante Sofia.
Niet helemaal zonder reden, afgelopen zondag kreeg ik een bericht van mijn nicht.
Het ging niet zo goed met mijn tante en ze verwachten dat ze het einde van volgende week niet haalt. :-(

Enorm geschrokken natuurlijk!

Toen ik mijn lijst aan het maken was kwam tante Sofia bezoeken in mijn doelen lijst, omdat zeggen dat je langs komt makkelijk gezegd is maar het doen er vaak bij in schiet.
Heel vaak komen we niet in het oosten en soms komt het dan met de tijd niet goed en zeg ik steevast de volgende keer wel langs tante Sofia!

Vandaag bezocht ik haar dus, mijn lieve tante ik heb nog even heerlijk met haar gekletst en samen nog een sigaretje gerookt.

Ik ga haar missen, haar lieve kaartjes, en dat ze ons even op belde om bij te kletsen en hoe het met ons gaat. <3

Ik ben blij dat ik even ben geweest!

                                                         

Een ander doel was :
Nieuwe Nike's kopen. 

Dit heb ik van de week ook gedaan.
Geen nike air max zoals gewoonlijk maar deze:




                                             

Nog een ander doel was:
Ga naar Madurodam.

Ook dit doel heb ik behaald, Joey wou heel graag naar Madurodam, en prompt kregen wij kaartjes hiervoor van een collega van vriendlief.
Dus zo gingen wij warm aangekleed richting Den Haag.





We bezochten ook Den Haag, deed Joey nog even tof op het binnenhof zagen we Linsey denken, volgens mij dacht ze over 25 jaar ben ik hier de baas!



                                       

Verder genoten wij van de sneeuw en sneeuwt het op dit moment alweer.








1 opmerking:

  1. Wat goed van je dat je de stoute schoenen (haha, nee hoor, die nikes zijn echt heel gaaf!) aan hebt getrokken om naar jouw tante te gaan. Dat geeft een goed gevoel, je kunt maar niet blijven uitstellen. Die foto's van de kids zijn echt heel erg leuk; je kunt zien dat ze genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen