dinsdag 15 januari 2013

#993 Maak de hele keuken schoon, inclusief binnenkant kastjes

Gisteren ben ik aan de slag gegaan, alles uit de kastjes en ervan af, de kastjes weer geordend en alles schoongemaakt.

Een doel behaald!

Dit resultaat daar ben ik blij mee!

Ik spaarde ooit eens zegeltjes bij c1000 voor bestek, 2 doosjes spaarde ik bij elkaar!
Nooit gebruikt en in het doosje laten zitten, en die vond ik dus gisteren boven op de kast, en ja bovenop de keukenkastjes, wanneer kom ik daar nou ik kan er zonder stoel niet bij en ik sta nou echt niet elke week bovenop de kastjes te stoffen eerder een keer per jaar, maar zo uitgebreid :$ nope!


Maar gister vond ik dus tijdens het schoonmaken van de gehele keuken dit mooie bestek terug en na een rondje vaatwasser ligt dit nu te glimmen in de la!

Waar alles overhoop trekken wel niet goed voor is!


50cent in de spaarpot!

1 opmerking:

  1. Jee hee, jij bent echt heel goed bezig geweest. Wat zal dat een lekker opgeruimd gevoel geven! lekker genieten van dat mooie bestek; veel te mooi om boven op de kast te laten liggen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen