dinsdag 8 januari 2013

Day Zero Project 101 dingen in 1001 dagen

Een goed idee voor mij 101 dingen doen in 1001 dagen ik begin vandaag en zal 06 oktober 2015 klaar moeten zijn.

Tijd zat denk ik toch voor 101 dingen.

Ik ga 101 dingen bedenken die ik moet doen voor 6 oktober 2015.
Dingen die ik graag wil doen, altijd al heb willen doen, leuke dingen, grappige dingen,het maakt niet uit 101 dingen moeten het worden!

Ik ga hiervoor een aparte pagina maken eentje waarop ik al mijn doelen plaats en ze bij ga houden.
Als ik een doel behaald heb zou ik hierover bloggen.


#1001 dagen dus #101 doelen.

Later meer......

2 opmerkingen:

  1. Ow wat leuk!
    En wat ingewikkeld om 101 doelen te stellen, wel spannend hoor!
    Succes en ik kan niet wachten tot ik jouw lijstje kan zien ;)

    Liefs,
    Mama Krieltje
    www.mamakrieltje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij durft! Succes en ook plezier ermee! Ik lees met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen