dinsdag 22 januari 2013

$@#%#$^#!@ !!!! en toen knuffelde ik een boom!












Maar ik leef nog!
Gelukkig was ik alleen in de auto helaas gaf de boom niet mee :-(

Gisteren keihard de bocht uit gegleden :-( 

Nu heb ik ontzettende last van mijn rug en schouders maar volgens de dokter moet dat over een week wel over zijn, zo niet dan moet ik maar even bellen.

Poe ik kan wel janken als ik mijn wagen zo zie staan niks meer aan te doen :-(

Morgenvroeg moet ik ook nog naar het uwv voor mijn bezwaar wish me luck!



Lieve Nicole en Sofie neem het me niet kwalijk als jullie pakketje wat later in de bus valt ik ga proberen het af te maken vanavond maar ik vrees dat het een enkeltje naar mijn bed wordt :-(

5 opmerkingen:

  1. Pffff, inderdaad niet zo leuk om tegen te komen!!! En denk eraan, een auto is vervangbaar, je leven koester je beter! Geen probleem, mijn PIF pakjes liggen door het slechte weer ook nog op onze kast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, maak je niet druk om die PIF... dat komt echt wel een keer. Pas nu eerst maar even op jezelf na zo'n vervelende ervaring. Trouwens, je hebt de energie wel nodig bij de UWV! Succes meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje.. wat zul je geschrokken zijn....
    een auto is maar een ding, al is het heel zuur dat ie zo in elkaar zit, je lijf is onvervangbaar...
    je zult wel een poos spierklachten hebben van de klap... sterkte

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb een ontzettende stijve nek :S ibuprofen in geslagen hopelijk gaat het snel weer over!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Auw, dat ziet er pijnlijk uit! Hopelijk ben je intussen al wat opgeknapt

    BeantwoordenVerwijderen