dinsdag 8 januari 2013

Het doek is gevallen......

Zojuist is de uitspraak gedaan, de Betaald Voetbal Organisatie AGOVV is failliet verklaard.

Nu voel ik mij zelf niet verbonden met de BVO, Maar wel bij de amateurs.
Mijn vriend is trainer, Joey is speler en ik ben elftalleidster van zijn team.

Van de voetbalvereniging dus!

Nu gaan er verhalen in de rondte dat wanneer de BVO failliet zou gaan wij er meteen achteraan zouden gaan kwestie van tijd een maand misschien twee zijn de verhalen.

Dat zou mij echt aan het hart gaan, ik voel mij verbonden met dit clubje......

Nog een paar dagen dan is er een Algemene Leden Vergadering, en ik echt van harte dat de geruchten niet waar zijn, dat wij het al VV AGOVV gaan redden als we met zijn allen onze schouders eronder zetten moet dat toch lukken!

Duimen jullie met mij mee voor AGOVV???

Ook al is de BVO failliet wij amateurs moeten blijven bestaan!!!
Als ik denk aan mijn eigen gezin maar ook aan al die andere kinderen wat als wij ook gaan dan moeten ze hun teams verlaten en verder bij een andere club, weer opnieuw beginnen niet meer in je team waar je misschien al jaren zat dat zou ik ontzettend sneu vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen