dinsdag 29 januari 2013

Pif van fie ontvangen.


Gisteren ontving ik de PIF kadotjes van Fie


Omdat foto's maken in het donker hier niet altijd geslaagd is heb ik het vanmorgen maar eens opnieuw gedaan.





Een schattige uil met ring! dus ik zou mijn sleutels eraan kunnen hangen!
Maar ik vrees dat mijn sleutelbos te groot is eerst even wat uitdunnen haha.




Een genaaid zakje.
Joey wist er wel raad mee dus was m al bijna kwijt, heb maar gauw gezegd dat dat het bedje van de uil was en de uil wou slapen, hij trapte er niet meteen in want uilen slapen volgens hem op een tak of in een toren, maar met wat afleiding kon ik het weer terug eigenen.hihi



Ook nog een leuke kaart erbij :-D

Ik ben er heel erg blij mee!
 Fie bedankt!!!!



Ik kan inmiddels melden dat ik al een enveloppe dicht heb geplakt, het haakt wat langzamer met zo'n stijve nek en zere schouders, nog 1 enveloppe te gaan, nog wat kleine dingen die ik moet doen.

Mijn Nek is dus nog steeds zo stijf als het maar kan ik kan net 2cm naar links en naar rechts draaien maar daar houdt het wel op wil ik mezelf niet al te veel pijn toedoen.
Omdat we een week verder waren moest ik de dokter bellen aangezien het nog niet over was, hij heeft mij voor 5 dagen diclofenac gegeven en dan moeten we na 5 dagen kijken of er nog restklachten zijn.

De auto is donderdag opgehaald niet meer de moeite om er aan te gaan uitdeuken lassen enzovoorts tenminste niet voor mij :-( Gelukkig hebben we nog een auto alleen kan ik nog niet auto rijden.
Een hele lieve mama van school heeft Joey vandaag en gisterochtend opgehaald en meegenomen naar school daar blijft hij over en kan papa hem ophalen om drie uur.
Ik mis hem wel hoor tussen de middag! Maar gelukkig bestaat de overblijf er want kleine zus is ziek hoge koorts en niet helemaal in dr hum.


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een schattige dingen gekregen! Doe maar rustig aan met die vloppen hoor; komt vanzelf wel.
    Goed dat je wat voor de spierpijn hebt gekregen, het koude weer helpt ook niet meer. Hoop dat je snel weer alle kanten op kan kijken.
    Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gesprek bij de UWV is gegaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het hebt gekregen, veel plezier ermee ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen