woensdag 2 januari 2013

Vandaag is het woensdag, en eigenlijk zou die woordeloos moeten zijn, maar vandaag even niet!

2012 is history!

We leven nu in 2013 en nieuw jaar nieuwe kansen!

De afgelopen weken stonden bol van de feestdagen, daar blik ik graag even op terug.


Met de kerstdagen kwam mijn broertje bij ons logeren, hartstikke gezellig en een elk jaar terug kerend logeerpartijtje.



De kids werden weer gruwelijk verwend, en wij ook wel een beetje.
Maar bovenal waren het gezellige dagen met veel eten.





Zondag beleefden we weer een heerlijk ochtendje voetbal, in de vorm van het Oliebollentoernooi.

En maandag was het eindelijk zover oudjaarsdag tijd om het jaar af te sluiten en aan een nieuw jaar te beginnen.


In de ochtend bakte ik oliebollen en appelbeignets, mijn grote kleine vent hield me gezelschap op het balkon en hielp mee de appelbeignets in het vergiet te leggen, een echt goeie assistent hoor!!








Om 0.00 knalde natuurlijk ook de kurk van een fles heerlijke CARSChampagne!



De afgelopen dag knalde het natuurlijk al flink en dochterlief vond het prachtig bij elke knal stond ze te wijzen waar het weg kwam '' daar daar '' en stond ze heel veel voor het raam om te kijken.

Toen het uiteindelijk 0.00 was sliep de kleine meis nog heerlijk pas om 0.35 schrok ze wakker, samen hebben we nog even naar het vuurwerk gekeken ze was helemaal onder de indruk, PRACHTIG!




En dan nieuwjaarsdag bijkomen van het veel te laat naar bed, dat zijn deze ouders niet meer gewend hoor!




Elk jaar gaan we bij schoonvader op bezoek voor de nieuwjaarsborrel.
Voor schoonvader haakte ik kussens voor zijn nieuwe bank, nou ja eigenlijk eentje want de 2e is nog niet af.



Aan de andere haak ik nog in totaal 16 randjes en dan is die ook af!





Hij was er gelukkig blij mee en vond het kussen mooi! :-D



Ook ben ik bezig geweest met de presentjes voor Nicole en Sofie ze doen mee aan mijn PIF, daar kan ik nog geen foto's van laten zien want ik ben nog niet helemaal klaar, deze heb ik beloofd voor het einde van deze maand te versturen, maar dat komt wel goed!



En nu is het alweer 2 januari, tijd om de rommel op te ruimen gisterenavond ruimde ik alvast het Dorpje...




Vandaag is het tijd de boom en de overige decoraties, ik wil het jaar fris en schoon beginnen dus ik ga de komende dagen alles van zijn plek halen en erachter schoonmaken, ook heb ik voor de kinderen een plekje bedacht waar ze en kunnen spelen en hun speelgoed kwijt kunnen.
Vandaag of morgen bezoek ik dus ook nog even de Ikea want daar moet wel iets voor aangeschaft worden.



In 2012 haakte ik ontzettend veel en begon ik aan deze blog, ook heb ik ontzettend veel gelezen op andere blogs en op Raverly en Pinterest, het beloofd een prachtig haakjaar te gaan worden met alle idee├źn die ik op gedaan heb!





Tot snel Tot Blogs!

Groetjes,
Tamara


1 opmerking:

  1. Hee wat een superleuk verhaal, de gezelligheid spat er van af! Fijn dat jullie het allemaal zo naar de zin hebben gehad, de foto's zijn leuk om te zien.
    Goede plannen, Tamara!
    En oh, ik ben heel benieuwd wat je voor mij maakt... spannend!
    Een goed en gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen