dinsdag 26 februari 2013

Mandje gehaakt

Ik haakte een schattig klein mandje voor mijn bolletjes katoen, want ik kon ze zo slecht terug vinden in die enorme mand met bolletjes.


Hij is eigenlijk wel een beetje te klein want ik kocht natuurlijk weer extra bolletjes want ik had er nog lang niet genoeg natuurlijk haha.

Het patroon heb ik van Biene Bien .


Mijn zoontje mocht vandaag ook mee trainen bij de Feyenoord Academy Hoe stoer is dat!!!!!

Onder de rook van de kuip probeert hij de bal binnen de lijnen te houden.




3 opmerkingen:

  1. Mooi gehaakt! Ik ben dol op deze mandjes, ze staan door het hele huis.
    En ehm tjsa... ik ben niet zo into het voetbal. Dat zal vast veranderen als zoonlief er op gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoonlief is een en al voetbal ;-) die leeft voor het voetbal hihi.

    Ook is hij een Feyenoordgekkie en zou niks liever willen dan bij Feyenoord voetballen, dit was een soort scoutingdag ;-)

    Ik vindt die mandjes ook te gek! ik ga gauw wat rollen zpagetti kopen kan ik er nog een paar maken XD

    BeantwoordenVerwijderen