donderdag 21 februari 2013

Petit four nr 16





4 opmerkingen:

  1. Dit is wel weer een heel ander soort. Maar erg leuk!

    Groetjes Geralien
    Nina Hobbysite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara, de envelop is binnen hoor! Alles is goed aangekomen en ik ben er heel erg blij mee. Die vogeltjes zijn heel schattig en de onderzetters zijn ook heel mooi gehaakt.
    Het is nu al wat donker en morgen moet ik de hele dag werken dus ik ga er zondag een berichtje van maken.
    Dank je wel voor deze leuke pif!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeuh gelukkig is het aangekomen,het was nogal een hele bont versierde enveloppe geworden :-D

      Ben nieuwsgierig naar je berichtje ;-) ben voor het eerst in mijn leven vergeten een foto te maken van wat ik gemaakt heb hihi :-$

      Fijn weekend!!!

      Verwijderen
  3. Hej! Ik kwam op je blog via maakselsenmeer. Leuke dingen schrijf je en je 101 in 1001 vind ik echt suuuper tof dat je dat doet!!!
    Emilia
    emilanahaken.blogspot.be ;)

    BeantwoordenVerwijderen