donderdag 21 februari 2013

PIF klaar. Wedstrijd konijn

Eindelijk kan ik weer haken mijn schouders en nek bezorgen mij geen last meer tijdens het haken!!! :-D :-D :-D

Ik heb nog wel last van mijn nek maar dat is op een plek aanwezig en bezorgd me gelukkig op de pijntjes na geen hinder meer.

Dat betekende dat ik eindelijk verder kon gaan met mijn PIF! Ik had al wel iets af maar nog niet alles en ik wou het graag tegelijk en met precies die dingen wat ik in mijn hoofd had op de post doen.

En dat is zojuist gebeurd!

Sofie en Nicole ze zijn op de post!!!
Eindelijk!
Sorry dat jullie wat langer moesten wachten!


Dat ik weer kan haken is echt super ik kan gewoon weer uren op de bank zitten met mijn haakwerkjes in mijn hand, Lekker voor de tv naast vriendlief samen Flashpoint kijken en tussendoor haken, I Love It!

Ik maak er dan ook een beetje misbruik van dat ik het weer kan haha.

Zo heb ik petit fourtje nr 16 gemaakt en ben ik begonnen aan het konijn van de wedstrijd van het amigurumi haakparadijs.


En ik moet zeggen hij haakt lekker weg!nog een oor twee armen en twee benen en nog een lief jurkje en ze is af!

Van mijn petit fourtje maak ik even een ander blogje zoals altijd.
Op naar nr 17 wat de laatste is van Grietjes overheerlijke petit fourtjes.



2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat het gelukt is Tammie! Superfijn dat je weer lekker kunt haken en dat de ellende weer voorbij is. Ik ben heel benieuwd... spannend hoor!
    Dat konijntje ziet er al heel erg mooi uit zo met dat leuke koppie!

    BeantwoordenVerwijderen