dinsdag 26 februari 2013

Tatoeage laten zetten.

Tatoeage laten zetten.

Een doel van mijn lijst voltooid een tatoeage laten zetten.
Ik wou al vanaf dat Joey geboren was een tatoeage laten zetten met zijn naam zijn voorletter of geboortedatum,toen Linsey geboren werd kwam daar een letter / datum / naam bij.

Ik had er al eentje op mijn bovenarm dus wist wat ik kon verwachten, alleen zette ik steeds die stap niet om het te gaan laten doen.
En sja toen kreeg ik de kans om de tatoeage te gaan zetten,dus heb ik het meteen maar laten doen.
J en L van Joey en Linsey 

In de lussen zit een hartje verwerkt.
Verbazingwekkend vond ik het dat ik er eigenlijk bijna niets van heb gevoeld!




En alsof ik 1 nog niet genoeg vond liet ik er een week later op de andere pols nog een bij zetten.
Hier voelde ik wel iets meer van maar het deed geen pijn of zo.








Dus zo heb ik twee tattoo's op mijn polsen.

De hartjes staan voor de liefde mijn gezin ik en mijn lief en de verbondenheid tussen ons ;-)





1 opmerking:

  1. Mooi! Het verbaast mij dat dat eigenlijk geen pijn doet, het lijkt mij zo pijnlijk! ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen