donderdag 7 februari 2013

Whiplash

Goedemorgen lieve lezers!


Daar ben ik weer!

Ik heb een whiplash :-s ik heb dinsdag een foto moeten laten maken van mijn nek en gelukkig is er niks gebroken.
Nu dus even afwachten wat de huisarts te vertellen heeft hierover als hij de fotouitslag binnen krijgt.

Ik moet het in elk geval een beetje rustig aan doen met mijn nek maar ja dat is zo ook niet zo moeilijk.

Ik ben beetje bij beetje wel aan het haken gegaan omdat ik toch wat om handen wil hebben.
Het gaat moeizaam met mijn nek en schouders maar het lukt als ik het een paar minuutjes doe en dan weer even stop en later verder ga.

Ik ben met het laatste Pifkadootje voor Nicolle bezig dus Dames nu komt het snel dat het op de post gaat!!!

Bij het uwv bezwaar wat ik maakte nicole jij vroeg nog hoe het afgelopen was ;-) mijn bezwaar is afgewezen :-(  Ik kon wel als kledingmaker aan het werk, dus ik vrees dat ik naar India moet gaan verhuizen :-s

Ach dat komt allemaal wel eerst maar weer beter worden en dan op zoek naar een baantje wat goed te doen is lichamelijk!

Tot snel!

Als ik de kadootjes op de post heb gedaan post ik weer even een berichtje!!


1 opmerking:

  1. Oei een whiplash, da's niet fijn. Ben zelf ex-whiplash dus ik weet wat je voelt en doormaakt. Hoe is het bij jou gebeurd? Bij mij was het een auto-ongeluk, inmiddels 12 jaar geleden. Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen