dinsdag 19 maart 2013

#930 behaalde of bezig met Doelen.....

Stoppen met roken. 

Doel nummer 16 op de lijst.
Ik kan jullie vertellen..............



Vorige week maandag 11 maart 2013 ben ik gestopt met roken!

Oke ik heb het even moeilijk gehad maar op zich gaat het best wel heel erg goed!!!
Ja ik heb nog zin om te roken maar ik doe het niet en dat veroorzaakt verder niet echt rare verschijnselen dus het gaat prima eigenlijk!!!



Doel nummer 68 : Zorg dat de doelenlijst klaar is voor 1 Juli.
Voltooid!


Rennen met Evy volhouden (zolang het lichamelijk lukt. Lukt het rennen niet dan min. die route lopend doen 2x per week) 

 Ik ren het samen met mijn zwager die ook van zero naar 5 km gaat.
7 lessen hebben we er al op zitten en het gaat goed!
We hebben uiteraard wel last van een klein beetje spierpijn maar ach dat valt allemaal reuze mee gelukkig!!

Zaterdag heb ik al 2.7 km aan een gesloten gerend zonder de pauzes die in Evy zitten, joey voor mij aan het fietsen en ik maar rennen, volgens mijn vriend met een voor beginners prima snelheid :-D

Wel heb ik maar even schoenen gekocht geschikt voor hardlopen ik deed dat tot nu toen op mijn nikes maar dat zijn geen echte hardloop schoenen alhoewel ze jaren geleden speciaal ontwikkeld waren voor hardlopers schijnen ze daar nu niet meer geschikt voor te zijn volgens de kenners (verkopers).........

We waren naar de lente hardloopdag geweest en ik deed een looptest om te bepalen wat voor schoenen ik nodig heb.......

Ik over proneer........ natuurlijk dat heb ik weer, de anti pronatie schoenen waar ik naar zocht zijn best duur het begint pas bij 100 euro :-(

Ik heb deze schoenen maar gekocht....
Ze lopen heerlijk en aan het over proneren heb ik maar even een beetje lak het zijn namelijk niet echt anti pronatie schoenen ;-)
Ik koop wel speciale anti pronatie zooltjes en ik ben toch echt minder dan die 100 euro kwijt en ik kan gewoon hardlopen zonder overdreven dure schoenen!
Want dat zou ik wel erg zonde vinden mocht ik het uiteindelijk toch niet leuk meer vinden (ik ken mezelf) heb ik geen kapitaal uitgegeven aan schoenen.

:-D:-D










3 opmerkingen:

  1. Even opgezocht wat overproneren is, mijn God wat een woord ook. Maar dat klinkt best pijnlijk op de lange termijn. Hopelijk helpen jouw zooltjes.

    Wat ben je trouwens goed bezig! Je zult zien dat het rennen straks beter gaat, wanneer je jouw conditie weer een beetje terug krijgt. En dat snel hoor, na week 3 stoppen met roken begin je al resultaten te voelen.

    Succes!

    Liefs, Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat ben jij lekker bezig zeg! Mijn welgemeende complimenten. En nu volhouden! Succes en veel renplezier op je mooie schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank dames!!!

    Nu zware spierpijn :-$ de training van gisteren was erg zwaart poeh zeg hihi

    BeantwoordenVerwijderen