dinsdag 19 maart 2013

Link Your Food

Herken jij het, je moet boodschappen gaan doen en bij het schrijven van het lijstje bedenk je wat je vandaag morgen of volgende week moet gaan eten.

Ik speur regelmatig op het internet op zoek naar lekker eten waar je niet speciaal uren voor in de keuken moet staan, want eerlijk is eerlijk ik hou van koken maar om elke dag een uur in de keuken te gaan staan is mij meestal wel teveel moeite en ik hou wel van een beetje variatie!

Nu kwam ik op het idee om elkaar via blogger te voorzien van maaltijden.
Nee we sturen elkaar geen bord eten op :-p, maar wel een foto van wat je gegeten hebt eventueel met een recept erbij.

Geen link your stuff maar Link Your Food!

Lijkt het jou ook leuk om mee te doen??

Deel dit bericht zeg het voort hoe meer eten hoe meer ideeen!


Ik ga hier dan een paar weken een blog plaatsen waar jullie een linkje kunnen toevoegen. ;-)







Hieronder alvast een voorbeeldje ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten