donderdag 14 maart 2013

Ziekjes, Cuddle Baby en mijn CD's terug!!!!!!



Geveld door de griep al vanaf zaterdag :-(
 Toen Joey terug kwam van zijn voetbalwedstrijd (in de regen) en daarna was hij lekker gaan zwemmen met Papa dook hij op de bank en viel al vrij snel in slaap, het arme ventje bleek bloedheet en na controle bleek hij koorts te hebben.
Vanaf zaterdag middag ligt hij al op de bank overdag films kijken soms een beetje op de wii, maar het is vooral veel hoesten koorts en overgeven.:-s


Zelf ben ik ook niet helemaal lekker, ik heb keelpijn en hoest ook behoorlijk en moe dat ik ben, zo moe ik heb al een paar dagen niks aan mijn haakwerkje gedaan voor een zwangere dame en ik wil het zo graag af hebben voor de baby er is dus mag ik toch wel enigszins een beetje opschieten!!!

Ik ben de haakzin denk ik een beetje kwijt deze dagen alleen de armen en het kraagje nog daar moet ik maar even zin voor gaan maken!




En ook nog een beetje goed nieuws!!!!
Ik heb later die week mijn auto op laten halen door een export bedrijf.
Na het ongeluk had ik mijn auto al leeggehaald in de shock denk ik tot aan de speakers aan toe heb ik uit de auto gehaald.
Toen ik klaar was gedacht voor ik hem op laat halen nog even nakijken.
Maar ik had zo'n last van mijn nek dat ik niet meer bij de auto was geweest, vrijdags zou de auto opgehaald worden, maar op donderdag belde hij op dat zijn ophaaldienst in Deventer was en meteen bij mij langs kon komen om de auto op te halen.

Prima toch!
Alleen keek ik de auto niet meer na van binnen, en toen ik de volgende morgen wakker werd, of eigenlijk wakker schrok met het idee in mijn hoofd dat ik mijn cd's vergeten was uit de auto te halen :-s
Balen natuurlijk muziek is heel belangrijk voor mij en er zaten behoorlijk was cd's in die hoes die aan de zonneklep hing aan de bijrijderskant waar je dus niet vaak naar kijkt meestal zeker niet sinds ik een radio had met een usb ingang.............

Maar goed vanaf die vrijdag ben ik bezig geweest met mijn cd's om ze terug te krijgen, ik heb die beste jongen ''ontelbare'' berichtjes gestuurd via whatsapp en email.
Ja hij zou ze opsturen, en ik bivakkeerde bijna elke dag bij de brievenbus....
Geen cd's.........

Tot aan vrijdag!!!!! Toen kwamen ze terug met de post!!!
Zo blij zo blij!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen