donderdag 11 april 2013

10 redenen om wol/katoen te kopen.....







10 redenen om massa`s wol/katoen te kopen.





1. Het vult de gaten in de kast


2. Het is goed voor de economie,het is mijn plicht om wol/katoen te kopen en winkels en fabrieken te steunen


3. Het is goedkoper en leuker dan psychiatrische hulp.


4. Ik doe mee aan een wedstrijd:degene met de meeste wol/katoen heeft gewonnen.


5. Je kunt het buiten de koelkast bewaren,je hoeft het niet eerst te koken om ervan te genieten.


6. Omdat ik het waard ben.


7. Het is stofwerend op onbeschermde plaatsen in het huis zoals de strijkplank,de wasmand ,de eettafel.


8. Het is niet immoreel,illegaal of dikmakend,het kalmeert de zenuwen en ik voel me er geweldig bij.


9. Omdat het afgeprijsd is.Omdat het zo`n mooie kleur is. Die soort heb ik nooit eerder gezien/gehad.


10. Koop het nu ! Voordat uw echtgenoot met pensioen is en meegaat op al uw koop expedities.










Vond de tekst zo grappig ik moet 'm gewoon even delen!

4 opmerkingen:

  1. Haha hij is wel leuk!

    Liefs Imara
    www.haakwereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi goede lijst met redenen, zo kan ik mijn moeder misschien toch nog overtuigen van het nut van katoentjes kopen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen