maandag 22 april 2013

Paps...

Vandaag zou mijn vader jarig zijn geweest....
69 zou hij vandaag worden.......

Maar helaas moeten wij hem al missen sinds 11-06-2008.

Mijn vader en ik twee handen op een buik, water en vuur, eigenwijsjes, ach we konden ons overal wel aan meten haha.
Samen bezochten we hardcorefeestjes!

Mijn gabberpapa :-D


Samen maakten we vele reisjes op zijn vrachtwagen, kletste ik hem de oren van zijn hoofd om 5 uur smorgens en zeurde ik bij de grensovergangen of langs de snelweg kiosken om een frietje.



Mei 2008

Konden we in de zomer altijd bellen om te komen barbecue├źn 



En kon je mij zo lekker op de kast jagen!


Je paste altijd met veel plezier en liefde op Joey dikke vriendjes waren jullie!

En gaven wij jou eens een best wel grappig verjaardagskado vonden wij zelf hihi












Wij missen je paps!
Maar vergeten doen we je niet!


Heppie birsjdee Ouwe!!!



1 opmerking:

  1. Wat een mooi stuk over jouw vader! Kippevel! Ik kan me voorstellen dat je hem ontzettend mist. Sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen