dinsdag 7 mei 2013

#881 doelen behaald

21. Koop een horloge.

Ik kocht deze en heb m al wel 2 x om gehad haha.
waarom wou ik perse een horloge?







35. Gaan tennissen en dus eindelijk mijn racket weer gebruiken
We gingen op vakantie en namen mee....
De tennisrackets en tennisballen, eindelijk weer getennist! 



37.Op vakantie gaan.
We gingen dus op vakantie.....

Hengelhoef dit keer (alweer haha)
Genoten van heerlijk en prachtig weer, en zo kon ik zondag ook nog eens mee doen aan Genk Loopt  



99.  5km ''marathon'' hardlopen uitlopen.
Eigenlijk behaalde ik deze vorige maand in Hengelo al, inmiddels heb ik dus mijn 2e wedstrijd al gelopen.


100. Webwinkel openen.
http://www.metdehand.nl/winkel/just-another-day mijn webwinkeltje, er staat nog niet zoveel in, maar ik heb er wel eentje geopend en nu ben ik aan het bedenken wat ik ga maken en er allemaal in ga zetten.




3 opmerkingen:

  1. wat knap wat je allemaal hebt gedaan

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Tamara, wat ben jij goed bezig! Dat horloge is heel erg mooi en ook heel geschikt voor zo'n sportief type als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enneh... waar is de link naar jouw webwinkeltje???

    BeantwoordenVerwijderen