zondag 11 augustus 2013

#785 doelen behaald

Ik kan weer wat doelen van mijn lijstje af strepen.

Een paar weken geleden kreeg mijn lief een nieuwe telefoon bij het verlengen van zijn abo, toen kreeg ik zijn oude telefoon omdat de mijne naast de scheur in het scherm niet al te best meer was.

Ik helemaal happy met mijn ''nieuwe'' telefoon natuurlijk maar dit was nogal van korte duur, ik legde hem na 2 weken op de commode om mijn dochter op de commode te tillen helaas verschoof daardoor het kussen en viel de telefoon op de grond, Overleden! ik zag nog net de kleuren weg trekken en het beeld werd zwart :-(

Toen moest ik dus een Nieuwe smartphone aanschaffen.   dit doel kan ik wegstrepen van mijn lijstje, ik kocht niet het nieuwste modeltje maar de Xperia Miro van Sony leuk toestel wat eigenlijk alles kan wat ik van een smartphone verwacht.




Op haakgebied heb ik ook niet echt stil gezeten, al was het haken wel wat minder de laatste tijd omdat ik druk was en me niet zo lekker voelde.

Ik voelde me al een tijdje niet zo lekker en mocht de medische mallemolen in, een mri en gastroscopie verder, blijkt dat ik een scheurtje in mijn middenrif heb en een slokdarm ontsteking en er hobbelen ook nog wat steentjes in mijn galblaas rond.

Maar goed ik had nog wel gehaakt dus, een doel op mijn lijst was : 
Een rokje haken voor mijn dochter.   die heb ik dus gehaakt! ben erbij ook nog bezig met een poncho maar aangezien ik geen haast ermee heb vanwege het toch wel aangename weer is die nog niet af want zeg nou zelf waarom een ding tegelijk haken als je er veel meer kan haken hihi.




Op de foto is ze ze even aan het passen :-D


Nog een doel wat ik ondertussen behaalde was :
Kledingkast opruimen. 

Ik heb alle kleding uitgezocht opnieuw gestreken en netjes in de kast gelegd, van alle kasten dus ook van de kids! ik zeg doel behaald!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen