maandag 7 oktober 2013

Asselse 2 mijl

Vrijdagavond heb ik eindelijk weer eens hardgelopen!
Oke oke ik had inmiddels alweer 3x getraind maar geen wedstrijd, na mijn wedstrijd in Genk had ik nog een uitlooprondje gelopen en had ik mijn hardloopschoenen in het rek gezet.........

Een thuiswedstrijd, want de Asselse 2 mijl stond op het programma.
Eerst begonnen Joey en zijn vriendje aan de kidsrun.



Joey liep een prachtige tijd van 4.40min hij verbeterde zichzelf dus met 18 seconden. *trots*

Ik zelf verbeterde ook een behoorlijke tijd, in mijn training liep ik op 3.5km 23minuten.
Op de 2 mijl (3.218 meter) liep ik 19.14 Ook trots op mezelf dus!
Van de 64 vrouwen werd 30e,een goeie motivatie voor mij om nog meer te trainen en tijd er vanaf te snoepen :-D




Manlief en zwager liepen ook mee, ook zei liepen een goede tijd, was een perfecte avond voor onze familie, we werden zelfs nog allemaal opgenoemd bij het passeren van de finish dat doen ze niet bij iedereen dus dat is ook wel bijzonder.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten