vrijdag 18 oktober 2013

Herfstcal #3 De Eekhoorn

Deze week de eekhoorn.

De eekhoorn Kun je maken naar het patroon van Tamitha.
Tamitha bedankt dat we het patroon mogen gebruiken.

Via deze link kun je het patroon downloaden.


Bijgevoegde foto is de Eekhoorn gemaakt door Inge Kwanten.
Inge Bedankt dat je de eekhoorn in voren wou haken!
En ook voor de tip voor deze leuke eekhoorn!


Je kunt ook een Eekhoorn maken van vilt.

Het patroon  en uitleg zijn te vinden bij Nuno Life.


Ik vind het een heel mooi patroon!

Op de foto ontbreken zijn oren nog ;-)
Ik was zo druk met een kinderfeestje en zieke kids dat ik er helemaal niet meer aan toegekomen ben, een complete eekhoorn houden jullie dus nog van mij tegoed!



Ook heb ik wederom weer aan de bordurende dames gedacht





Veel succes en plezier met herfst CAL #3
Link je jou foto weer?
Dit kan van de week hier op deze blog, maar ook in het album op facebook.

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie gemaakt hebben :-D



5 opmerkingen:

  1. huh?? deel 4?? volgens mij is dit deel 3!!!
    1 = paddestoel
    2= pompoen
    3= eekhoorn

    ik ga het garen opzoeken.. en straks de fotoos plaatsen van paddenstoel en pompoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wilde de herfstcal op facebook linken.. maar ik kom dr niet op!!
    moet je zeker eerst vrienden worden of zo??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n herfstcal. Ik ga je volgen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ineke eerst lid worden van de groep verder niet ;-)
    En het is idd nummer 3 ;-)

    GRoetjes
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen