dinsdag 29 oktober 2013

klaar start rennen PANG!

Zaterdag stond de klokloop op het programma zoon en lief zouden gaan hardlopen dochter en mama zouden gaan aanmoedigen.........

Mama en dochter werden vervolgens geheel tegen mijn verwachtingen in aangemoedigd...
Want dochterlief wou ook rennen...
En aangezien er geen leeftijdslimiet aan vast zit mocht onze jongedame ook rennen...

Met haar 27 maanden liep  rende ze samen met mama dus 700 meter 
Ja je leest het goed ze heeft de hele 700 meter gerend!!!



Niet in sportkleding want ja wij zouden immers gaan aanmoedigen :-D 

Wat ben ik ontzettend trots op ons kleine meisje, die verzot is op rennen dat ze dit toch zomaar heeft gedaan.
Toen ze dan eindelijk welliswaar als laatste maar in +- 8minuten over de finish kwam was ik dan ook zo trots op haar.
Een medaille gewonnen en een lekkere koek met een flesje water gekregen wat was ze zelf toch ook zo blij.

Sinds zaterdag roept ze niet meer klaar start rennen.
Maar
KLAAR START RENNEN PANG!!!

Zoonlief ging ook hardlopen...




En hij werd toch gewoon ff 4e wat een prestatie :-D 

Ik ben echt onwijs trots op mijn kindjes echte sportgekkies zijn het.









2 opmerkingen:

  1. Wat een sportieve kindjes heb je ja! Toen ik zo klein was zou het na 5 meter al boem patat op de grond geweest zijn denk ik. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, Joey is echt een sportmannetje voetballen hardlopen basketballen volleyballen :-D

      Linsey is nu al helemaal gek van rennen :-D

      Verwijderen