dinsdag 19 november 2013

Het Vosje

6 opmerkingen:

  1. jij hartelijk bedankt voor het organiseren!
    even geduld nog met het vosje.. ik moet nog beginnen!! en jij bedankt voor het organiseren.. ik snap werkelijk niet waarom er niet meer mee doen!!! je hebt alles voor 3 verschillende handwerkvarieteiten prima uitgeschreven. en ja hoor ik doe voor de kerst ook wel weer mee! leuk juist zo'n klein dingetje tussendoor haken, ik ben ook bezig met poefs te haken en dat duurt eeuwig lijkt het wel !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op facebook deden er ook mensen mee ;-) Leuk dat je meegedaan hebt.

      Verwijderen
  2. Spijtig genoeg is alles afgesloten. Ik wilde mijn egeltje en uiltje linken. Het vosje moet ik nog samennaaien. Kan ik dus ook niet meer linken. Op faceboock komen er ook geen foto's of reacties meer bij. Wat een triestig gedoe....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanine,

      Afgesloten nee toch????

      Verwijderen
    2. Als het goed is moet je ze nog kunnen linken ;-)

      Op facebook veel berichten gekregen van mensen die druk zijn dus de fotos zouden later komen ;-)

      Verwijderen
    3. Ja, nu is het gelukt voor het uiltje en de egel. Morgen maak ik mijn vosje af. Vind het toch heel spijtig dat er zo weinig meededen hier. En op facebook is het eerste vosje nu verschenen zag ik.

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen